dilluns, 23 d'agost de 2010

dimecres, 21 de novembre del 2007

Volta a Barcelona

De vegades, per fer una tirada llarga, m'agrada anar seguint, més o menys, les rondes de Barcelona, passant per la llera del riu Besós i pel Front Marítim.

El 15 d'abril de 2007 vaig allargar-lo incloent-hi la Carretera de les Aigües:

Gran tour de mar i muntanya



Com podeu comprovar, la distància total és equivalent a la de la Marató de Barcelona.

A corredors.cat hi trobareu més detalls.

Diumenge passat vaig tornar a fer aquest recorregut en poc menys de cinq hores:

8:58. Fa massa fred al carrer!
9:05. Pujant la Rambla Just Oliveres.
9:33. Pujant pel carrer Ferrer i Bassa començo a suar, i em trec el jersei i el barret.

9:46. Arribo a la carretera de les Aigües.
He fet 5 quilòmetres a 7 per hora. A aquest ritme trigaré 6 hores!




9:56.



10:12. Prop de la carretera de Vallvidrera.
10:29. Quilòmetre 10. Segueixo a 7 per hora.
Faré menys fotos per recuperar la mitjana.
El que està clar és que no podré baixar de 4 hores, com volia.

10:36. El 7 d'octubre vaig sortir a les 8:45, un quart d'hora abans que avui, i vaig arribar a aquest punt (quilòmetre 12) a les 10:30. No vaig tan malament!
Fent sèries per preparar la Jean Bouin.
Ens trobarem diumenge que ve!
10:49. Quilòmetre 14. Pla dels maduixers.

10:57. La Sagrada Família, des del mateix punt que el mes passat:
10:59. Quilòmetre 15 (mitjana: 7,5 per hora).
Final de la Carretera de les Aigües i baixada cap a la Ronda de Dalt.
11:27. Plaça Karl Marx.
El 7 d'octubre vaig arribar a aquest punt a la mateixa hora!
11:36. Mitja marató en 2:36.
Santa Coloma des de la Trinitat:
11:52. El riu Besós. M'agrada aquest tram!
És tan tranquil que puc córrer amb els ulls tancats, per l'asfalt o per la gespa.
Les gavines i la llum juguen amb l'aigua.




12:20. Quilòmetre 27. Normalment, surto del Parc abans de passar per sota d'aquest pont...
... però avui volia arribar al punt "0000", o sigui: no res.
Heu sentit aquell anunci que diu: "nostalgia cero; o sea, nada"?
(* 7 d'octubre)12:32. El Fòrum.
J'arribo al mar!


12:43. Mar Bella.
12:55. Quilòmetre 32 (mitjana: 8,5 per hora).
Torre Mapfre:
13:00. Estació de França.
13:26. Quilòmetre 37.
Plaça Espanya.
13:45. Santa Eulàlia.
He arribat a aquest punt en 30 minuts menys que el mes passat!
Pas sota les vies, pujadeta, i... darrer quilòmetre!
13:55. Roda el mon, i torna a...
l'Avinguda Carrilet!
Puc passar per sota de l'arc de triomf i tot.
Aquest es més bonic que els de plàstic vermell habituals a l'arribada de les curses, oi?

2 comentaris:

jaume ha dit...

Impresionant.Soc un dels que et vas creuar al principi de la CdlA, i vas fer-nos unes fotos. Espero poder fer aviat una sortida amb tu.
Fins aviat.

Anònim ha dit...

Amb molt de gust!

Com has trobat el meu blog?
Suposo que en R. Costilla et va dir on trobar-ho, oi?

Surts diumenge a la Jean Bouin?
He quedat amb companys de corredors.cat a les 8:15 a la torre veneciana dreta de plaça Espanya.

profe
aparra1@xtec.cat